היתרונות של שימוש וידאו מקוון עו"ד

admin

מצגת מולטימדיה או מצגת אור-קולית (AVP) מעניקה לצופים את הרושם שהחברה שמציגה אותם היא רצינית ומקצועית. בין אם אתה משתמש Macromedia Flash, Microsoft Office PowerPoint, Adobe Premiere, Microsoft Movie Maker, או תוכנות אחרות עריכת וידאו, זה לא משנה, האפקט נשאר זהה. הטכנולוגיה זמינה, לכן השתמש בה. הגדל את האטרקטיביות של החברה שלך, תוך שימוש יעיל בכלים שישפרו את חוויית הצופה. ככל שחמשת החושים יכולים לעורר, כך ייטב.

ניתן להשתמש בדוברי וידיאו, אך אינם מוגבלים ל:

  • אתרי אינטרנט
  • מצגות אור-קוליות (AVP)
  • דוחות על מודעות והודעות
  • קטעי וידאו חינוכיים או הדרכה

האתר יכול ממש לבוא בחיים עם נציב תלונות הציבור באינטרנט. למעשה, כאשר אדם על המסך מדבר על קידום ופונקציות של האתר, הוא מגביר את העניין ואת האינטראקטיביות בין המשתמשים. בעוד אתרי אינטרנט רבים עשויים להיות קטעי וידאו באתר שלהם, דוברי וידאו באינטרנט הטכנולוגיה היא חוויה שונה לחלוטין. הדובר הווירטואלי נמצא בחלק העליון של הדף, לא במקום הזה, כך שהאפקט הוא תלת-מימדי או שהאדם הזה נמצא באותו חדר שבו נמצא המשתמש. האשליה של אדם המדבר ישירות עם הצופה מגרה לא רק את חוש הראייה והשמיעה שלו, אלא גם מגרה את רגשות הקירבה של האדם האחר. להיות מכוונת אישית על ידי אדם זה. שירות אישי הוא תכונה של קשרי לקוחות, אשר הצרכנים מוכנים לשלם עבור המחיר הגבוה ביותר, ומשווקים באינטרנט לעשות שימוש מלא בו.

כל חברות לגיטימיות יש או נמצאים בתהליך של מצגות אורקולי כדי לסייע במכירת המוצרים והשירותים שלהם. אלה AVPs מוצגים בכנסים, סמינרים ומקומות אחרים שבהם החברה רוצה להרגיש את נוכחותה. דובר וירטואלי, במיוחד אם הוא המנהל הכללי של החברה, יהפוך את המצגת למעניינת יותר וקלה יותר להבנה. שיטה זו של המצגת תבטל את הצורך בהופעתו האישית של האדם במהלך האירוע ותהפוך את פניו ואת שמו לשם נרדף לתדמית החברה. זה גם יבטל שעמום בקרב הצופים והגדלת העניין בחברה שמעבירה את המצגת.

שמות עצם וירטואליים במודעות הם נוהג נפוץ והשתמשו בהם במשך שנים רבות. שיטה זו יעילה במיוחד כאשר מנסים ליצור אווירה של מקצוענות, כמו בחדרי הרצאות. דוברת וירטואלית תהיה מול המסך, והמילים "מחקר מדעי" ישמשו ומיד האדם הזה ייחשב כסמכות. זה מתייחס פעמים פעמים בבית הספר, כאשר המורה מול הכיתה נותן הרצאות סמכותי.

מזג האוויר בטלוויזיה החדשות בטלוויזיה היא בדרך כלל המקור הפופולרי ביותר של מידע בתחנה. תמונה של אותה מול מסך רחב עם ייצוגים גרפיים של תנאי מזג האוויר הנוכחי הוא כנראה מה מניעים מתכנתים לבוא עם הטכנולוגיה של דוברת וידאו באינטרנט. הדמיון של הפונקציה ואת ההשפעה של מזג האוויר אדם ודובר וידאו באינטרנט הוא בהחלט מדהים.

שימוש בדובר וירטואלי בסרטים חינוכיים הוא כמו ללמוד בכיתה עם מורה. נציב תלונות הציבור מתייחס ישירות לצופה ומאפשר למידה יעילה.

Leave a Reply