12 עצות רבות עוצמה לשיווק וידאו

admin

שיווק וידאו הוא לא רק אחד האסטרטגיות השיווק החזק ביותר בשוק, אבל יותר מכל אתה יכול להתחיל להשתמש באסטרטגיה זו בחינם!

למה כדאי להשתמש בשיווק וידאו?

אם אתה כבר לא להשתמש שיווק וידאו, אני מציע לך להוסיף אותו ארסנל השיווק שלך ברגע שאתה קורא את המאמר קצר. הנה כמה סיבות מדוע?

1. YouTube הוא האתר השני ביותר ביקר בעולם! בעוד שישנם אתרי שיתוף וידאו רבים אחרים, כגון Viddler, Vimeo ואחרים, Google קנתה את YouTube משום שהיא החלה לעלות עליהם משום שאנשים מעדיפים לצפות בסרטונים כדי ללמוד על YouTube ולקרוא אותם ב- Google.

2. סרטונים נוספים מועלים ל- YouTube תוך 60 יום משלוש רשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב שנוצרו במשך 60 שנה.

3. המשתמש הממוצע ב- YouTube מבלה 15 עד 25 דקות ביום באתר.

4. בחודש פברואר 2011, ל- YouTube יש 490 מיליון משתמשים ייחודיים ברחבי העולם, שצוברים כ -92 מיליארד צפיות בחודש. בעוד חודש נבלה כ -2.9 מיליארד שעות ב- YouTube – מעל 325,000 שנים. נתונים סטטיסטיים אלה מיועדים רק לאתר YouTube הראשי – הם אינם כוללים סרטונים מוטמעים או סרטונים שהוצגו בניידים.

מיתוסים שיווק וידאו?

רוב האנשים להימנע אסטרטגיה זו חזקה כי הם קנו שני מיתוסים שהם שמעו מאנשים אחרים. המיתוס הראשון הוא כי שיווק וידאו הוא יקר.

הסיבה שאנשים חושבים שזה בגלל שהם חושבים שאתה צריך לקנות מצלמות ועריכת וידאו תוכנה שעולה אלפי דולרים. הם חושבים שיש לך מיקרופונים מקצועיים, מסכים ירוקים וכל המכשירים היקרים אחרים הם משתמשים. הכלים היחידים שאתה צריך כדי להתחיל ביישום וידאו היום הוא ….

1. HD מצלמה – זה יכול להיות מצלמה Flip קאם (תחת 200 דולר) או מצלמת אינטרנט שניתן להשיג עבור פחות מ 40 דולר.

2. תוכנת עריכת וידאו – אתה יכול להשתמש בתוכנה חופשית עריכת וידאו, כגון Windows Movie Maker עבור משתמשי מחשב ו- iMovie עבור משתמשי MAC.

3. וידאו סינדיקציה כלי – אחרון חביב, אתה צריך וידאו מתוך כלי סינדיקציה וידאו, אשר מאפשר לך להעלות באופן אוטומטי את קטעי וידאו לאתרי שיתוף וידאו מרובים בלחיצה אחת. אתה יכול להשתמש בכלי בשם Tube Mogul בחינם או שאתה יכול להשתמש Geyser התנועה עבור השקעה קטנה.

12 עצות רבות עוצמה עבור שיווק וידאו נחשפים

כפי שאתה יכול לראות, אם אתה לא משתמש שיווק וידאו, אתה משאיר מיליוני דולרים על השולחן. עכשיו שאתה יודע "למה" אתה צריך ליישם את האסטרטגיה הזו, אני אראה לך עכשיו "כיצד" להשתמש ביעילות וידאו ב 10 אסטרטגיות פשוטות:

1. הציוד הנכון – דיברנו על ציוד הווידאו המתאים, אבל לסיכום מהיר אתה צריך מצלמה עם דש ו / או מצלמת רשת, תוכנת עריכה, כלי סינדיקציה, חצובה (אם יש צורך), תאורה (אם יש צורך).

2. בחר מילות מפתח – רוב האנשים לדלג על צעד זה חשוב מאוד. הקפד לבחור במילות מפתח ידידותיות למנועי חיפוש, ופירוש הדבר שאתה רוצה למקד את מילות המפתח שאליהן מכוון קהל היעד שלך ב- Google. כלי ניתוח מילות מפתח מצוין בחינם שבו ניתן להשתמש הוא כלי מילות המפתח החיצוני של Google (ודא שאתה מחפש "התאמה מדויקת").

3. סיעור מוחות כותרת ותוכן – ודא הכותרת וכותרת חזקים, קליט, להכיל את מילת המפתח, להפיק תועלת צופה וידאו לעורר סקרנות. אתה יכול גם להשתמש בשאלה ככותרת, למשל "האם שיווק וידאו יעיל?" הדבר החשוב ביותר עבור התוכן שלך, ודא כי אתה נשאר הנושא כי "רלוונטיות" חשוב מאוד עבור מנוע החיפוש הדירוגים.

4. נקודות מפתח – כל המומחים משתמשים באסטרטגיה זו כאשר מלמדים או מציגים כל נושא: "ספר למקבלים מה אתה מתכוון לספר להם, ספר להם, ואז ספר להם מה שסיפרת להם.

5. 15-30 הוק שני – ודא שאתה מבין מיד מה הצופים שלך לראות בעת לראות את הסרט שלך. אתה רוצה ליצור סקרנות ולעודד אותם ב 15-30 שניות הראשונות כדי לצפות בסרט כולו. ההצהרה הטובה שאתה יכול להשתמש היא: "הנה מה אני אתן לך!".

6. קשר עין – תסתכל על המצלמה כל הזמן. קשר עין בונה אמון ומראה ביטחון. אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מכירים, אהבה ואמון. וכפי שאתה יודע, העולם אוהב אדם בטוח.

7. להיות שלך ואת שקוף! כפי שאמרתי קודם, "אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם יודעים, כמו אמון". להיות אותנטי בכל הסרטים שלך. אל תנסה להיות מקצועי מדי אם זה לא אתה. אם יש לך ילדים, אתה יכול לקבל אותם בסרטים שלך. בעיקרון, אתה רוצה להציג את אורח החיים האמיתי שלך. ההוכחה לכך היא הפופולריות ההולכת וגדלה של תוכניות טלוויזיה המציאות.

8. קריאה לפעולה – בסוף הסרט אתה חייב להיות ברור "קריאה לפעולה". כל זה אומר שאתה חייב להגיד להם מה לעשות הלאה. לא משנה אם אתה רוצה ללחוץ על קישור, לבקר או לבלוג, ללכוד דף, וכו '

9. עריכת וידאו – זה דבר יוצא דופן. אתה יכול פשוט לשים "קריאה לפעולה" בכתוביות ו / או כיתוב כדי לחזק אותם.

10. העלאה ל- YouTube – הקפד להעלות את הסרטון ל- YouTube באופן ידני מפני שיסגרו את החשבון שלך אם הם חושבים שאתה משתמש בתוכנה אוטומטית. זה מאוד חשוב!

11. הדומיננטיות של סינדיקציה – אחרון חביב, העלה את הסרטון שלך לכלי סינדיקציית הווידאו שנבחר ושלח אותו למספר אתרי שיתוף וידאו בלחיצה אחת.

12. כביסה וחזרה – אתה לא רק רוצה לעשות את האסטרטגיה הזאת במשך שבוע ולתת את זה, כמו רוב האנשים לעשות. הצלחה מורכבת עושה פעולה מאסיבית במשך זמן רב. אני אתגר לך לבצע את תהליך 12 שלבים לפחות 90 ימים ואני מבטיח לך תראה תוצאות מסיבי ואתה יהפוך את המאסטר של שיווק וידאו!

למידע נוסף על שיווק וידאו, קרא למטה ולחץ על הקישור לקבלת מידע נוסף.

Leave a Reply