כמו הטלפון החדש של החברה טק יהיה לשנות את המשחק לייצור וידאו ושיווק

admin

עם ההודעה על הטלפון החדש של סטיב ביוני 2010 בכנס של אפל בכנס העולמי למפתחים בסן פרנסיסקו, החברה התריעה בעיקרה על הצפייה בסרטונים, הפקתם ושיתוףם בעתיד הקרוב. בעתיד עם כמה תוצאות אלה והתוצאות יהיה רק ​​שם לב.

החברה הציגה את התכונות הבאות של הטלפון 4G Apple, אשר באופן ישיר לשנות את הכללים ואת ההשפעה על שיווק וידאו.

  • הכללת תוכנת iMovie המלאה, תוכנת עריכת הווידיאו של אפל, המהווה את הסטנדרט בעת רכישת רוב המחשבים הניידים והמחשבים השולחניים של Mac, זמינה כעת ב- iPhone זה
  • הקלטת וידאו HD ברזולוציה של 720p ו -30 מסגרות לשנייה
  • היכולת לייצא לאתרי שיתוף וידאו פופולריים כגון YouTube וכו '
  • מצלמה 5 מגה בייט
  • הופעת הבכורה של שוק הפרסום באנרים
  • יכולות Videoconferencing בפונקציה Facetime שלהם
  • מצלמות דו-כיווניות התומכות ב- iPhone & # 39; ו- iPhone & # 39;

קודם כל, יכולות הייצור של וידאו הם כאלה מלתעות נופלים, תכונות הטלפון לדבר על מצלמת פלאש 5 מגה בייט ו HD תכונות וידאו כי מיד לאפשר וידאו YouTube המפיקים ליצור קטעי וידאו טובים באמצעות טלפונים ניידים במכשיר רב תכליתי אחד. מכשיר. אפל מרחיב את טווח ante עם פונקציונליות מלאה תוכנת עריכת וידאו, המאפשר למשתמשים לגשת עריכת קטעי וידאו שלהם בטלפון עצמו! אנשי עסקים קטנים יכולים כעת להוריד תמונות וסרטוני וידאו באיכות טובה, לשלב אותם בתוכנות לעריכת וידאו, להעלות אותם ישירות ל- YouTube או לאתר שיתוף הסרטונים המועדף עליהם, ולהשתמש בטוויטר כדי לצפצף על העוקבים שלהם במכשיר אחד. בעוד תכונות וידאו בטלפון לא להתחרות עם מצלמות ייצור אחרות עבור יישומי וידאו כגון Flip, קודאק Xi8 ו Bloggie Sony, ואת הנוחות של שימוש במחשב נייד עם מסך גדול יותר עבור עריכת וידאו, העובדה אפל מאפשרת זו פונקציית וידאו באיכות גבוהה לתוך אחד המכשיר ישפיע אם הצרכן רוצה להיות ציוד ייצור וידאו נפרדים.

בנוסף, למרות שזה כולל ועידות וידאו או וידאו צ'אטים, הטלפון כולל גם שתי מצלמות, מלפנים ומאחור, המאפשר שיחות ועידה וידאו ישיר או שיתוף וידאו. התוצאות של פונקציונליות חדשה זו של הטלפון עדיין לא גלוי, כי יש כמה מתחרים.

בנוסף, אפל גם הודיעה על השקת פרסומת עם Fortune 500 חברות גדולות להשקיע מיליוני דולרים כדי לגשת לממשק באנר המודעה המאפשרת להציג את כרזה הפרסום אבל נשאר ביישום. על פי הפרסום גיל, באותו יום כי סטיב ג 'ובס הודיעה תוכנית הפרסום שלו IAd, הוא גם נכנס להסכם עם Adobe לעבוד עם טכנולוגיית פלאש כדי לאפשר למפתחי פלאש להשתמש בתוכנית אפל פרסום באנר. זהו שינוי משמעותי בהשוואה לגישה המתפרסמת שלה ולעתים קרובות לדיון ולסלידה של טכנולוגיית ה- Flash.

כפי שהוא עדיין בשלב מוקדם של יישום הטלפון החדש כדי לחזות את התוצאה הסופית, זה עדיין בטוח לומר כי בזכות כניסתה של טכנולוגיה חדשה בתחום השיווק וידאו, כמו השיר הישן אומר, "הזמנים משתנים." "

Leave a Reply